CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Wednesday, 16 January 2013

(WW 39) : Gaya mengaji 10 markah

 http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
Dulu I pernah cerita kat dalam entry  Paksaan mengaji itu perlu, setuju atau tak? macamana garangnya I masa ngajar Abg SN mengaji Quran. Tapi tu almost setahun yang lalu.....sekarang ni, rotan pun dia tak berapa takut dah. *sebab mommy x rotan paha dia pun, mommy rotan lantai je*.

Ini gaya terbaru Abg SN masa mengaji Quran....haiyoooohhhh saja bikin panas mommy punya hati.

1 : baring
2 : renung
3 : tonggeng
4 : baru baca




Psssttt : agaknya kalau mengaji dengan orang lain, kurang sikit ragam nya kot.


~ Thanks for reading this (^-*) ~ 
 

7 words of wisdom & comments:

Mama Hanim said...

teknik gaya bebas tu..hehe..
xpe2, janji ilmu masuk..

isabelle frankly said...

ngehehe. kalo adam buat mcm ni,confirm i tegur. tapi rasanya dia x pernah nmpk i yg buat mcm ni :P

transformed housewife said...

boleh geng dgn K.Fizah. Siap teriok dulu baru nok ngaji.

Rai Ourkizuna said...

allah..macam2 gaya..hahaha..mak dia penyabar..ok la kan..

kalau I da lama kena piap..hihihi..

yatie chomeyl said...

mama hanim : tu la, harao2 masuklah ilmu nya

isabelle : I xpenah buat gini mas akecik2 sbb arwah ma lagi garang dari I kot hahahhaha

yatie chomeyl said...

kak nur : nazhan pun keno tunjuk rotan dulu baru gerok

Rai : xde la sabar sgt, kdg2 merasa gak rotan tu kat paha dia haaaaaaaaaaaa

Fazlinil Irma said...

meh ngaji ngan cik irma meh..

SN ngaji cik irma bg sticker penuh muqaddam. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...