CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Friday, 5 October 2012

Buta hati

http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
Sedikit perkongsian bersama di hari Jumaat yang mulia, biar buta mata jangan buta hati ye tak?.


Perggghh setepek2 kena atas batang hidung I sendiri...semoga ada masa dan ruang untuk kita terus memperbaiki diri dari hari ke hari, Ameen.

Jazakallah Khairan Kathira.

JazakAllah Khayr (جزاك اللهُ خيراً‎) = "May God reward you with goodness."

Psssstt : “Jumu’ah Mubarak!” to all of you...may this Friday brings barakah in your life..Ameen
 
~ Thanks for reading this (^-*) ~
 

10 words of wisdom & comments:

norliha said...

terima kasih atas perkongsian ilmu.

transformed housewife said...

jolo2. huhu

aNgAh_aLiFaH said...

btw, jumaat yg mulia smlm angah jmpa adik yatie yg kat ktn tu.. angh pun tego la wife dia.. jmpa kat giant.. hehehe..

Affieza said...

Bertepek2 gak kena ni...huhu

Eliss Mie said...

moga tuhan tak terus butakan hati kita. amin

yatie chomeyl said...

norliha : sama2 lah kita ye :)

kak nur : btol3x hehe

yatie chomeyl said...

angah alifah : mesti diorg tkejut kan tiba2 ada org tegur hehe

affieza : sama lah kita bertepek2 kena hehe

yatie chomeyl said...

angah alifah : mesti diorg tkejut kan tiba2 ada org tegur hehe

affieza : sama lah kita bertepek2 kena hehe

yatie chomeyl said...

Eliss : Insya Allah..ameen

Hanis MY said...

timo kasih tulum pringat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...