Yuhuuuu...Yatie Chomeyl's Giveaway datanggg lagi
Giveaway kali ni I buat simple jer untuk menghargai followers yang chomeyl2; yang selalu sudi berkunjung meninggalkan jejak2 chomeyl mereka di blog Yatie Chomeyl ni *berapa banyak chomeyl daaaa?*
Cara2 menyertai giveaway ni senang je, kali ni tak perlu godek gambar untuk di adili dan tak perlu susah payah tulis entry berbunga-bunga di blog anda. Anda hanya perlu tinggalkan komen di entry ini dengan cara melengkapkan slogan : "blog Yatie Chomeyl akan jadi lebih chomeyl jika ........................................................................" (*isi tempat kosong dengan berapa patah perkataan pun yang anda suka*
Haaa senang jer kan?. Hint untuk isi di ruangan kosong tu :-
(i) boleh bagi cadangan penambah baikan dari segi content @ layout @ anything (e.g : blog Yatie Chomeyl akan jadi lebih chomeyl jika letak layout yang ada warna ala2 colours of ranggoli)
(ii) boleh kutuk condition blog yatie chomeyl sekarang ni (e.g: blog Yatie Chomeyl akan jadi lebih chomeyl jika dia buang widget2 ntah apa2 yang serabut kat blog dia tu)
(iii) boleh tulis apa sahaja yang anda nak tulis hik3x
2) Tepek banner blog Yatie Chomeyl di sidebar blog anda. Peserta yang tidak meletakkan banner di sidebar blog nya di kira disqualified secara automatik *tiada maaf bagi mu ngeee*
3) Jangan lupa letakkan alamat e-mail anda bersama2 komen anda itu untuk senang di hubungi jika anda terpilih sebagai pemenangnya.
4) Giveaway ini berlangsung dari 28 Jan 2010 - 4 Feb 2010 *1 minggu je, cepat join weh*
5) Keputusan juri adalah muktamad, sebarang surat menyurat, e-mail layang, poskad mahupun SMS tidak akan di layan
Haaa...tu je syarat2nya. Hadiah yang di
Coaster datang dari Jepun,
Apa ditunggu lagi berhentilah berangan,
Cepat join dan tinggalkan komen.
Jadi, kalau rasa anda tak sabar2 nak kutuk blog yatie Chomeyl @ memuji blog Yatie Chomeyl @ merebut Coaster ini...cepat2 tinggalkan komen bernas anda di entry ini. Good luck!



