CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Wednesday 24 June 2009

TOTE Boutique Giveaway


Ooh La La! :inlove: Cantik menarik tertarik da bomb kan Tote Bag kat dalam gambar tuh? Haaaa...meleleh air liur lapar melihatnya? Ingin memilikinya? Jangan malu, jangan segan jemputlah menyinggah ke Tote Boutique yang di miliki oleh Cik As.

Di Tote Boutique, anda boleh mendapatkan Tote Bag pada harga yang amat berpatutan. Hanya dengan RM30 - RM35 anda boleh mendapatkan Tote Bag serta diberikan percuma 1 unit Pyramid Coins Purse. Best kan? So, leh la letakkan syiling2 kat dalam purse coin yang anggun bergaya ni tanpa merosakkan purse kulit anda *ada yang letak syiling dalam purse sampai terkoyak2 purse sendiri ihikhik huhuhu*.




Bukan sahaja bag untuk ibu, ada juga Color Pencil Case yang di sediakan untuk si kecil anda bergaya dan dalam masa yang sama memastikan pensil warna mereka di simpan dengan elok dan tersusun..bagus kan? Takderlah budak2 kecik tu merengek2 menangis2 nangih bila color pencil diorang hilanglah, tak cukup sebatang lah..bersepahlah...dengan adanya Color Pencil Case ini, masalah2 itu tidak akan membelenggu hidup anda lagi sehinggakan membuatkan anda ingin menari kegembiraan :ayuk: hik3x.



Untuk yang sukakan giveaway, masih ada sedikit masa lagi untuk anda sama2 join TOTE Boutique Giveaway anjuran Cik As ini. Cara2 nak join giveaway ni senang sangat2 menari.




Apa hadiah yang anda dapat bila bersungguh2 memerah otak untuk join giveaway nih? sengihnampakgigi


*Wink wink* .. peace chomeyl kan? Cik As bermurah hati untuk menaja dua bag untuk giveaway ini. Bag hijau untuk mengisi telekung itu ialah untuk pemenang dengan entry yang paling kreatif manakala bag merah pula ialah tote bag yang boleh di sandang akan di hadiahkan kepada pemenang yang di pilih secara Random. So everybody stands a chance to win the bag walaupun tak sekreatif yang lain :love: *Fair enough aite?* .



UPDATE : Result dah keluar. I got the same highest point with other contestant. Thus, Cik As use random Org to decide on the winner...and seems like I'm not that lucky person to get the bag. huhu, takper next month ada lagi giveaway nih.


4 words of wisdom & comments:

safinah said...

heee.. comey2 nye bag itu..

mazni_azis said...

contest lagi...rjn betul la ucu nih...good luck yer

yatie chomeyl said...

safinah >> comey kan? klu dpt mmg best ;)

angah >> biaserlah..boring bila nazhan tdo..join contest jer lah hehe

MyHasla said...

cantiknya totebag tu...
tak pernah pun lagi join mana2 contest. Kununnya nak try lar... try masuk tote boutique blog tu. rupa2nya dah tarikh tutupnya semalam! hehehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...