CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Wednesday, 11 April 2012

(WW 20 ) : Raba pung*ung gajah

http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
Tengok gajah, itu perkara biasa.




Menunggang gajah, itu perkara agak normal.



Tapi meraba punggung gajah, bukan calang2 orang boleh buat. Korang mampu????



Psssstt : pervert betul, punggung gajah pun nak di raba gatai .

 

10 words of wisdom & comments:

transformed housewife said...

eiii tok busuk ko?

Hanis MY said...

oloh takpo hak patung jah tu gak hik2...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ingat kan raba pungkoq gajah betui kihkihkih...

♥MAMASYAZA♥ said...

nasib baik patung, kalo gajah betoi dah lama kena tendang tu...hehehehehe

シャイマ said...

ingat yg betul2. kedut2 tu geli je haha. tak sanggup mak

Oyis said...

supo punggung gajah betul hihi

nieda said...

huhuhu...tak tau nk komen apa..sambil taip sambil senyum

yatie chomeyl said...

kak nur : dop lam biaso jah bau dio :p

hanis : kalu hok betul, xsey pege la haha

yatie chomeyl said...

lady ayu : tak mau tak mau...kucing pun geli...lagi ka pungkoq gajah hahaha

mama syaza : tu la, silap2 kena sembur air dgn belalai dia tu hahaha

yatie chomeyl said...

syaima : kedut2 tu yg nmpk mcm gajah betul ;)

oyis : tu la..tgk dr jauh meme supo hok betul kan

nieda : senyum itu sedekah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...