CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Wednesday, 2 May 2012

(WW 23) : Mengidam

http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
  Longchamp Le Pliage Eiffel Tower

Longchamp Eiffel Tower 2011 RedLongChamp handbag Tour Eiffel-GoldEnrod


Longchamp Tote Bag Orchideal

Longchamp Le Pliage Arbre de Vie (colour : Fuschia) and Longchamp Tote Bag Autour de Ha Long(colour : Paper)

Longchamp Tote 'Tree of Life' - Le Pliage Line - fuchsia


Pssssttt : Ingat makanan je ke yang boleh di mengidamkan?. Handbag pun boleh jugak untuk di-mengidamkan?.love *perosak bahasa Melayu..mana ada perkataan di + men*

Pssssttt lagi : tak semestinya kita dapat apa yang kita idamkan..."berangan tak salah, asalkan tahu bertempat"-Jay Jay jelir

~ Thanks for reading this (^-*) ~ 
 

15 words of wisdom & comments:

MyKhalish said...

bolehhh... xda hal punye.. tp bila dpt..mmg beshhhh.... hihihi...

MamaAliya said...

salam kenal kak :-).bminat juga tengok design beg-beg tu.ada jual kat mana.oleh share info?

Nanak said...

haha..btl2...

Hanis MY said...

behnyooo nok kirim etep hehe...

@e_da said...

yatie.. i mengidam coach .. hahahah ni mak2 moden mengandung gayanya... heheheh

Rai said...

masa loading mati2 ingatkan ngidam kuih onde onde lagi..haha..

belum pandai ngidam beg..asyik ngidam makanan je..

transformed housewife said...

boleh kalu ado duit boleh beli. Knur loni kalu ngide pun tok leh nok beli. huhu

Nadiah Sidek said...

ni bukan orang mengandung je mengidam :p. suka design yang ke-2 tu!

Affieza said...

Haha...ngidam benda2 mcm ni blh bikin poket suami nipis...heheh

yatie chomeyl said...

mykhalish : mmg best la klu dpt

mama aliya : kalau kat KL, ada jual yg ori kat butik LC dalam Pavilion & gardens

yatie chomeyl said...

Nanak : betul kan? ;)

Hanis : meh2 sila oyat order skrg hehe

yatie chomeyl said...

@eda : tu la pasal kui3x

Rai : i ni klu xmengandung pun mmg selalu mengidam beg hahaha

yatie chomeyl said...

kak nur : ho la sbb nk masuk rumoh baru doh kan.dgn baby baru lagi :)

nadiah : lawa kan? ;)

yatie chomeyl said...

Affieza : klu guna duit sendiri xpe kot hehe

Ezna said...

dah dpt ke longchamp ni? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...