CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Monday 29 August 2011

(Video): Ucapan Raya dari SN ♥ Zahiril Adzim

http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
Macam dah tak ada orang je kat dunia maya ini, FB pun agak slow dengan status. Refresh dekat patploh kali baru lah ada satu dua status update. (T_T)


Terbayang jugak apa lah yang family kat Kelantan tengah buat sekarang ini. Kalau I ada dengan diorang sekarang, dah sah lah I tengah busy jadi tukang buat biskut raya dan tukang buat kek raya. Tahun ini gamaknya diorang makan biskut raya 'tunjuk' je lah tu, padan muka mrgreen *ayat pujuk hati sendiri*.


Di kesempatan yang masih bersisa ini, kami sekeluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya dan pohon kemaafan dari semua yang pernah mengunjungi blog ini. Maklumlah dalam patah kata yang di taip di blog ni, mesti ada yang telah menyentuh hati sesiapa, jadi maafkanlah diri ini yang pernah menyakiti hati kalian.



Di sini juga I nak share video ucapan "Selamat Hari Raya" dari SN. Agak susah nak record video ini sebab nak kena ajar dia cakap Melayu. Maklumlah SN kan cuma tahu cakap jepun + english + kelantan. So, ambil masa sikit nak ajar skrip tu kat dia, but in the end...resultnya memang agak membanggakan.





Juga I nak share video ucapan Hari Raya dari salah seorang pelakon kegemaran I iaitu Zahiril Adzim (Daim dalam cerita Juvana).

4 words of wisdom & comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

khenn kat blog pow sunyi sepi kiter yg duduk perantau jer RAJIN mengupdate...uwaaa if ai pow enjoy puas2 masa kat kg....
alololo sangat comey ucapan anak uols ni....selamat hary raya jugak

Umie said...

tu le..mmg sunyi sikit skrg nie..semua orang sibuk buat persiapan raya kat dapur..hehehe

selamat hari raya ye yatie... 0-0 ye..;-)

ceria aje ucapan raya si SN..hehe

munira said...

selamat hr raya yatie!

yatie chomeyl said...

lady ayu : org2 mcm kita je lah yg update kot eheh

umie : siap menjerit2 lg dia mcm ye2 je faham hehe

munira : slmt hr raya 2 u too :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...