CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Friday 3 July 2009

Yeay...Yippeee..mak menang contest lagi nyah

As you know, I am always interested into joining contest and giveaway organized by other bloggers. Setakat ni I dah pernah menang 3 hadiah dari contest2 yang I join.. best2x hehe.Walaupun baru 1x menang grand prizes dan yang lain tu cuma consolidation prizes je, doesnt matter lah kan, janji dapat gak free goodies hehe saper tak suka dapat barang free kan?:sinchan

Yesterday, I was informed by Reita K that I've won the Grand Prize for Bloggivessary Contest ..yeay...:nggaya: *seronok2x...lompat2x atas tilam spring sambil dukung baby Nazhan*. The prize is a shopping voucher at selected outlet in Malaysia. Okey, okey..I know I cant use it here so I decided to give it as a belated birthday gift to my luvly MIL since I didnt give her anything during her birthday..eh wait2x..I ada bagi hadiah kat umi lah..I bagi umi hadiah yang tak pernah ada siapa2 bagi kat umi sebelum ni...... apa dia ???

Shafiq Nazhan is the best gift :gatau: that I can give to umi on her birthday since baby SN was born 3days before umi's birthday hik3x. Nazhan is umi's first grandchild and he is also the first grandson in my family..eh cop cop..melalut pulak ke cerita baby SN..padahal tadi tengah cite pasal hadiah contest kui3x.

Occay back to the topic, I joined the contest pun dah last minute sangat. I posted the entry about the contest few minutes before the dateline..sanggup angkut lappy masuk dalam bilik dan menaip entry kat atas katil lepas baby SN dah tidur..alhamdulillah tak sia2 usaha I hehe. Anyway, Reita also mentioned that she's going to organized another contest later fikir. .... so stick around at her blog for more information about the next contest.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

For another contest i.e MANJAKU HAPPY giveaway, I received 5% discount voucher tepuktangan on shopping at the online shop as one of the consolidation prize. I like it because hopefully I can get something from the shop for baby Nazhan, erm perhaps those luvly cloth diapers..




Psssttt
: tak rugi pon join contest2 kat blog sebab tak kena guna duit pon melainkan spend sikit masa dan perah sikit idea..
:music: hik3x..jom2x masuk contest lagi. ada I letak kat dropdown list "link contest" kat sidebar I nih >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


11 words of wisdom & comments:

Farah said...

yeay yippie! mmg bess menang contest!! tahniah!

umi_e said...

Tahniah!
Kak e kena rajin cam yatie lah eekkkk baru boleh ada peluang nak menang kan ;)

Nani~~{@ said...

Congrates dear! Jgn lompat2 tau..pantang x abis lg=)

Bestnye kan bila usaha berbalas ^^

yatie chomeyl said...

farah >> tenkiu ;)

umi_e >> btul2x..meh2x join segala macam contest

nani >> hehe lompat sikit2 je..lgpon pantang dh nk habis hr ahad ni yeeha

MamaIka said...

yippie.....tolong yatie syiok sama....mmg gumbira kalo kito yg menang....hiphip hoooreeyyyy

Ummi Salsabila said...

slm yatie.
lm xjenguk baby Sn.dah pndai senyum lebar2 ek..bijak ye dia..
kisses to nazhan byk2!!!!!..

wa,mng lagi..US rase yatie ni mmg murah rezki la.xpun mmg mmg naseb bek je..jeles2..hehe

Unknown said...

Tahniah..
dah byk menang contest ni... hikhikhik.. kakyong pun minggu ni & minggu depan rasa2 nya n3 pasal contest jerkkk... yayyy!!

MyHasla said...

wah congrats.... menang contest lagi! memang betul... yang penting dapat barang free. sape2 pun suka.

yatie chomeyl said...

mama aqil >> btul2x..heppi sgt hik3x

US >> mng hadiah kecik2 je tp seronok asalkn free hepi2x hehe

k.yong >> k.yong pon dh byk mng contest, syiok kan?

myhasla >> hehe..sume org suker dpt brg free kan? ;)

♥MAMASYAZA♥ said...

best2...rajin betul ekk yatie join contest...lagi best kali menangkan...apapun tahniah2

yatie chomeyl said...

mama syaza >> join memenuhi masa lapang. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...