CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Friday, 30 March 2012

Animasi Video makna bacaan solat

 http://www.murabbi.net/images/smiley/assalamualaikum.gif
Dah tengok tak video animasi makna bacaan solat dalam bahasa Melayu ni? , best sangat video ni, bermanfaat dan sangat chomeyl. Jom kita pakat tengok ramai2.

 

 
 Source : here

 Source : here


  Source : here
 
 Source : here

 Source : here
 
 Source : here

 Source : here


JazakAllah Khayr (جزاك اللهُ خيراً‎) = "May God reward you with goodness."

Pssssttt : “Jumu’ah Mubarak!” to all of you...may this Friday brings barakah in your life..Ameen

~ Thanks for reading this (^-*) ~ 
 

7 words of wisdom & comments:

Hanis MY said...

sharing yg best!

Aleyn said...

Nice sangat....great info

mazni_azis said...

like..:)

Sidratul Muntaha said...

browse laju2 je since tgh berbut pc dgn setot..
kabare tie?!!
sihat?!!
minggu depan baru nak khatam tgk blog ko semula...

yatie chomeyl said...

Hanis : bets kan, terer ore yg buat bideo tu

aleyn : nice video tu kan?

yatie chomeyl said...

angah : i like too ;)

ayu : sihat2..rindu komen2 ayu hehe

zailamohamad said...

thanks yati..

aku nak print nak hafal kat rumah..memang haritu tercari2 juga maksud dalam solat tp tak terjumpa2:P (padahal tak buat pon) so ni Allah dah mudahkan aku so tinggal nak print aje:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...