CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Wednesday, 16 March 2011

Horie: Thank You Malaysia

Japanese Ambassador in Malaysia, Masahiko Horie fought hard to keep his emotions in check as he spoke about the situation in his country. He expressed his gratitude to the government and people of Malaysia.


=- jelas tergambar rasa kasih dan simpati yang tinggi buat rakyat2 di negara nya -=


Pssssstt : tentunya ucapan terima kasih ini tidak layak di tujukan buat sebahagian kecil yang kurang prihatin itu.

17 words of wisdom & comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

moga nanti kalo apa2 terjadi kat negara kita, ramai yang sudi membantu kan..

rosemyn said...

harap lepas ni pihak yang sebahagian kecil tu fikir beberapa kali sebelum bertindak. tindakan dorg bukan memalukan diri mereka tp nama negara kita...

psycho speak said...

tgk reaksi die sedih gile bile ckp psl rakyat die yg dh mati n hilang tu. ni la namenye kerajaan yg sygkn rakyat. ehem2 xmcm mereka2 yg lyn kami mcm kami ni dh buat salah 7keturunan je huh..

isabelle said...

arigato...arigato...

umi nuha said...

pemimpin kat mesia xsayangkan rakyatnyaa....

AshAnas said...

1Malaysia... rakyat didahulukan pencapaian diutamakan... hehe... rasa mkin tertekan bila harga minyak naik sbb semua barang naik...

eh, ape i melalut nih, ngeh3~~~

ddiini said...
This comment has been removed by the author.
ddiini said...

kalu jadi kat kita xtau ler mcm mn...skp individualistik masih tebal, mahu huru-hara jadinye

transformed housewife said...

betapa baiiknyo budi bahaso Ore2 Jepun. Ore Msia? huhuhu

Min Aina Ila Aina said...

Suka bahasa dia, teratur dan berhikmah. Ok apa orang Jepun cakap English wp mereka membudayakan bahasa mereka sendiri.

Marilah kita sama-sama berdoa dan memujuk Allah agar kemurkaan Allah terhadap umat manusia tidak mencetuskan malapetaka yang lebih teruk lagi, kerana malapetaka itu bukanlah untuk orang di Jepun semata-mata tetapi untuk manusia sejagat.

Min Aina Ila Aina said...

Suka bahasa dia, teratur dan berhikmah. Ok apa orang Jepun cakap English wp mereka membudayakan bahasa mereka sendiri.

Marilah kita sama-sama berdoa dan memujuk Allah agar kemurkaan Allah terhadap umat manusia tidak mencetuskan malapetaka yang lebih teruk lagi, kerana malapetaka itu bukanlah untuk orang di Jepun semata-mata tetapi untuk manusia sejagat.

nba-Nur said...

Moga orang2 di Jepun dapat bangkit dan tabah menempuh ujian yang sangat hebat ni.

mazni_azis said...

sedih tgk dia..

yatie chomeyl said...

eliss >> harap2 nyo gitu lah, insya Allah

woghih >> btol3x, ni gak fikir guno palo lutut sokmo hok sebhgian kecil tu

ain >> ehem ehem, siapakah yg ain maksudkan itu ? ngeeee

yatie chomeyl said...

isabelle >> domou domou

umi nuha >> gitu lah nmpk gaya nya lo ni

shira >> takpe, i fahammmm ehheehe

yatie chomeyl said...

ddinii >> jolor doh, huru hara la jawabnyo

k/nur >> ore msia pun molek jugop budi bhaso..sikit2 jah hok x ceridik :p

aina >> aah, mmg sgt sopan dan teratur bahasa dia

yatie chomeyl said...

nba-nur >> harap2 gitu lah insya Allah

angah >> sebak kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...