CHOMEYL thinker to create CHOMEYLNESS among other CHOMEYLIERS

If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing --> Benjamin Franklin

This blog is best viewed with Mozilla Firefox and Google Chrome

Tuesday, 5 May 2009

Potong kaparaaaaaaaaaaa...haip!

Last friday (01/05/09), hubby decided to cut his hair and allowed me to help him out. Actually it has been so long since hubby promised me that he'll cut his hair and shave it. So, to avoid me from nagging and repeating his promise over and over again every single day, he decided to go for it. bising *mak buyung ni jenis suka ungkit2 kalau incik hubby dah janji...sebab tu lah incik hubby tak larat nak dengar hik3x*.

(sebelum upacara 'potong kapara' di mulakan)

While cutting his hair, I could see that he's a little bit reluctant xpasti to cut it as short as so-called-Mawi's-hair style but he did it for his own sake to reduce the dandruff problem on his head skin...bila rambut dah pendek, harap2 kelemumur tu senang jatuh la, jadi kurang sket gatal kulit kepala tu.

(tiba2 jadi konpius masa 50% upacara berlansung)


(proses 'potong kaparaa" berlansung)


(wajah separa menyesal)


As for me, I think he look more matured nerd in his new hair-cut ..takder lah nampak cam dak sekolah dah, nampak cam gaya nak jadi bapak orang dah. Dont worry my baby boo-boo, I'll always love you no matter how good or how bad your hair looks like love *muahahhaha..tetiba terselit ayat jiwang pulak...boleh?*.


(dah jadik mcm castello dah ekekekek)



Psssstttt: oleh kerana terliur tgk incik hubby potong rambut, mak buyung pon join kena penggal kepala gak oleh incik hubby. lgpon, senang dlm pantang nanti tak yah nak susah2 sanggul rambut tinggi2 ye dak ibu2 sekalian?

11 words of wisdom & comments:

nurulzia said...

wah..mak buyung mencuba bakat yg terpedam yek..hehehe

kliza said...

wow!!.. cam norman kru la.. sign atograp boleee?..

kakyong said...

salam yatie,
pendek benor ke potong nyer.. kalo boleh bior le boleh diikat tinggi.. petua org tua supaya diikat kemas2 & tegang supaya tak masuk angin..
the fact is salah satu cara utk buang angin di kepala adalah dgn cara menyikat rambut hingga ke kulit kepala berulangkali serata kepala.. nanti dlm pantang minta che abe sikatkan yer.. :) (jgn le kuat2 mengaruknyer, nanti luka plak kulit kepala..)

yatie chomeyl said...

nurul >> bakat terperuk ader lah hehe

k.liza >> ye ke cam norman kru? ensem dia lg kot wakakaka

k.yong >> aah pendek jugak ler, tapi leh ikat lg kot kalau tarik kuat2 hehe

Ummi Salsabila said...

wa.ada bktla..hihi.len jd muka ur hubby.aah,nmpk more mature la. :)

yatie chomeyl said...

US >> sengaja nk dia nmpk matured sket, baru sesuai nk smbut baby SN nanti hik3x

PadNani~~{@ said...

wa..terror la mak buyung potongkan..kemas =)

Mohd Syamim Bin Ahmad Kamil said...

smart2..pasni leh bukak kedai gunting rambut kat fukuoka ni...hehehe

yatie chomeyl said...

nani >> guna mesin je...cam potong rumput je..zassss siap ekekkek

syamim > bulih2, nanti kitorg bukak salon :p

nini said...

ha baru nmpk cam bapak org...ekekeke

yatie chomeyl said...

angah >> tu la..nmpk tua 10thn dr ucu wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...